- Úvod
- >>
- Bicykle
- >>
- Horské bicykle - Celoodpružené
- >>
- Horské bicykle - Celoodpružené 29\\\"
- >>
- SPECIALIZED Stumpjumper Evo Comp - Satin Doppio / Sand
SPECIALIZED Stumpjumper Evo Comp - Satin Doppio / Sand
SPECIALIZED Stumpjumper Evo Comp - Satin Doppio / Sand
- Všetky zdvihy na svete sú zbytočné bez poriadnej kinematiky. Pri novom dizajne Stumpjumper EVO sme sa preto sústredili na dokonalé odpruženie. Vďaka poznatkom získaných pri vývoji Endura a viac ako 1 000 hodinám vývoja v laboratóriu aj v teréne, sme výrazne zlepšili výkon šliapania. Zároveň sme pracovali na tom, aby ste z bicykla mali ten pocit živosti, efektivity a neobmedzených možností, po akom ste tak túžili. Zvýšili sme anti-squat, takže odpruženie lepšie odoláva silám šliapania, a ďalej sme zlepšili výkon pri ostrých nárazoch. Záver? Tento stroj drví traily, nie nohy.
- Geometria S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatiaľ naša najprogresívnejšia. Dlhá, nízka, položená vidlica s malým offsetom, strmší uhol sedlovky - to sú požiadavky pre ešte lepšiu jazdu. Dokonalá geometria sa však u rôznych jazdcov líši, preto je geo nového Stumpjumperu EVO plne nastaviteľné so šiestimi rôznymi nastaveniami. Nielen, že ste schopní nastaviť výšku stredu o 10 mm, ale môžete tiež nastaviť hlavovú rúrku o dva stupne. A napokon, ak chcete prejsť na "mullet-mode", EVO vám umožní nasadiť zadné koleso s rozmerom 27,5 palca a predné koleso s rozmerom 29 palcov.
- Rámy Rider-First Engineered™ používají k zaisteniu jazdných charakteristík prístup založený na veľkosti, ktorý zaisťuje, že každý rám bude bezchybne fungovať. Či už ste mladý skokan na S1, alebo potrebujete dlhý rám S6, zažijete rovnaké jazdné vlastnosti – ostré zákruty a vyváženú tuhosť vpredu aj vzadu – to všetko pri najnižšej možnej hmotnosti.
- Keď sme v roku 2016 predstavili SWAT™ door na modeli Stumpjumper, uvoľnili sme priestor vo vašich vreckách a pridali sme priestor pre veci typu pumpička, náhradné duše, a pod. Vďaka tomu už nepotrebujete vrecká na drese. S novým Stumpjumperom sme zachovali rovnaké dizajnové znaky, ale zvýšili sme objem a pridali sme vak SWAT™ Bladder, ktorý vám poskytne ďalších 660 ml litrov vody ukrytej vo vašej dolnej trubke. Áno, má rovnakú veľkosť ako malá fľaša.
Parametre
Tlmič | FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x |
---|---|
Vidlica | FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: |
Rám | FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration |
Objímka | Alloy, 38.6mm |
Stredové zloženie | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Kľuky | SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
Prevodníky | 32T |
Brzda predná | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline |
Brzda zadná | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline |
Radenie | SRAM GX, trigger, 12-speed |
Prehadzovač | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Reťaz | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kazeta / Viackoleso | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Gripy | Specialized Trail Gripy |
Riadidlá | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Predstavec | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Náboj predný | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Náboj zadný | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Ráfiky | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Špice | DT Swiss Industry |
Sedlo | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, |
Plášť predný | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Plášť zadný | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" |
SWAT | áno |
Naposledy navštívené