Bezkontaktný servis a jeho fungovanie

Aktuálna situácia je komplikovaná a ťažká pre všetkých, a preto sa snažíme hľadať spôsoby a riešenia, ako zmierniť následky.

Pripravili sme pre Vás bezkontaktné riešenie servisu. Obe zúčastnené strany, tak zostanú v bezpečnej vzdialenosti.

 

1) Objednávka

Pomocou rezervačného systému si zvolíte dátum a čas kedy by Vám vyhovovalo odovzdať bicykel do nášho servisu (pracovné dni v čase 9:00 - 12:00). Do formulára prosím vyplňte všetky povinné údaje a tiež stručný popis závad, prípadne Vašu predstavu o vykonanom servise. Môžete tiež využiť ponuku našich výhodných servisných balíčkov. Po úspešnej rezervácii obdržíte potvrdenie mailom. 

2) Odovzdanie

V čase, ktorý ste si rezervovali, budeme očakávať Váš príchod. Miesto doručenia je rovnaké ako sídlo našej predajne. Bezkontaktné doručenie bude prebiehať následovne:

  • pred predajňou máme stojany na bicykle, do ktorých vložíte váš bicykel,
  • následne naši zamestnanci tento bicykel / bicykle prevezmú do predajne.

Prosíme Vás: 

  • aby ste bicykle a komponenty odovzdávali do servisu čisté,
  • aby ste rezerváciu, v prípade že nestíhate termín alebo sa z akýchkoľvek iných dôvodov neviete dostaviť, stornovali (telefonicky, emailom). Chceme tak zamedziť vzniku kolízii medzi jednotlivými rezerváciami a kontaktu zákazníkov. 
  • aby ste pri tejto príležitosti dodržiavali čistotu v okolí budovy a za žiadnych okolností sa nepokúšali dostať do našich priestorov spolu s bicyklom, alebo akokoľvek inak! 

3) Vykonanie servisu

V najkratšom možnom čase vykonáme všetky nevyhnutné a dohodnuté úkony. V prípade potreby Vás budeme kontaktovať a konzultovať konkrétne riešenia.

4) Úhrada a vyzdvihnutie

O dokončení servisu Vás budeme informovať telefonicky prostredníctvom sms. Dohodneme si čas vyzdvihnutia pred predajňou, platiť môžete hotovosťou alebo kartou.

Nemusíte sa báť, že vám niekto bicykel ukradne zo stojanu. Máme presklenné dvere, takže sa obe strany uvidíme a bicykel neostane nikdy bez dozoru. 
 

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo emailom. 

Jednoduché? Podľa nás celkom áno - zrejme tento systém bude mať svoje muchy, avšak je to aktuálne najlepšie riešenie, aké vieme ponúknuť. Pevne veríme, že aspoň takýmto spôsobom zlepšíme náš spoločný štart do novej sezóny.

 

 

Objednávka na bezkontaktný servis

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov spoločnosťou Cyklomarket s.r.o. na účely poskytnutia objednávaných služieb a zasielania súvisiacich oznámení v súlade so zásadami ochrany osobných údajov.

Oboznámil som sa a súhlasím s obchodnými podmienkami.

verify

* Tento údaj je povinný

  • Zákaznícky servis

    046 542 70 73

  • Doprava zdarma pre objednávky nad 100 €
  • Bezpečne, rýchlo, pohodlne cez PayPal.
  • Platba kartou, dobierkou, prevodom.
  • Servis bicyklov do 48-hodín.